Dr M - Menjawab pertanyaan TMJ....!!


Berita Dunia Harian, Pengerusi Pakatan Harapan (HARAPAN) Tun Dr Mahathir mengakui kenyataan Tunku Mahkota Johor Tunku Ismail Sultan Ibrahim yang mengkritiknya dan gesaan agar mengekalkan Umno akan memberi kesan kepada pembangkang.
Bagaimanapun beliau memaklumkan kesan tersebut bukanlah seperti yang dijangka dan boleh ditangani.
Dalam satu kenyataan panjang di Facebook Tunku Ismail menyebut tentang seseorang berumur 93 tahun layakkah menjadi perdana menteri... yang jelas merujuk kepada Mahathir.
Dalam kenyataan itu juga Tunku Ismail juga bertitah kapal yang berjalan dengan baik selama puluhan tahun tidak perlu ditukar enjinnya hanya kerana menukar nakhoda yang bermasalah. Berada di dalam kapal yang sama dan membimbing nakhoda dan beritahu ke mana kita mahu pergi ke destinasi.
Kami hanya sekadar share video ini dari pelbagai sumber website. Sila scroll ke bawah untuk mengetahui info selanjutnya dan melihat video tersebut supaya anda mendapat informasi yang lengkap. Laman ini menyajikan pelbagai video khas untuk tontonan semua segala video yang kami paparkan hanyalah untuk hiburan semata mata jika ada yang tersinggung kami mohon maaf mungkin ia secara tidak sengaja.
Terima kasih kepada yang view, like dan share video ini..
Semoga anda semua terhibur dengan informasi, isu semasa dan hiburan yang telah disajikan disini..
jangan lupa like page kami dan selamat menonton semua... 

Tор Cаr Inѕurаnсе Quоtеѕ Cоlоrаdо Tірѕ! Aftеr аll, insurance іѕ a essential evil. In саѕе уоu by сhаnсе lеt уоur insurance роlісу lарѕе, thеn you саn turn оut paying a wonderful dеаl mоrе tо оbtаіn соvеrаgе аgаіn. Sреnd your іnѕurаnсе рrеmіumѕ wіthіn a gо It mау bе hаѕѕlе-frее tо dеvоtе your саr іnѕurаnсе policy соvеrаgе іn twеlvе month-to-month рауmеntѕ, however іt will nearly оftеn be соnѕіdеrаblу more еxреnѕіvе thаn paying the еntіrе amount uр frоnt.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel