Che ta dan zain saidin tidak bercerai! Akhirnya Che Ta Beri Kenyataan


Siapa yang tidak kenal pasangan celebrity terkenal tanahair ini iaitu zain saidin dan juga che ta.Mereka berdua di anggap pasangan paling sempurna di antara kalangan artis tempatan.


Rozita ayau che ta dan zain saidin telah mendirikan rumahtangga pada 11 december 2013 dan beliau di kurniakan seorang cahaya mata perempuan iaitu aaisyah dhia rhana.Dalam pada itu sewaktu che ta di gelar janda dahulu beliau telah pun mempunyai dua orang anak lelaki iaitu 
Ammar affendy dan aniq ezrra.



Pada masa yang sama che ta berkata ada gosip-gosip liar yang menuduh beliau merampas suami orang.Selama 10tahun sebelum che ta berkahwin dengan zain saidin beliau berkata telah pun merasa hidup sebagai seorang janda dalam membesarkan 2 orang anak teruna nya.saya pernah merasa bagaimana perasaan seorang isteri bila suami telah dirampas oleh wanita lain.



Dengan itu mustahil untuk saya merampas hak wanita lain.Berkenaan dengan isu perceraian beliau memang che ta akui telah pergi ke mahkamah bagi menyelesaikan satu kes yang beliau enggan dedahkan pada pihak media.



Selama bertahun-tahun tidak pernah ada sebarang gosip mengenai diri beliau tiba-tiba hari ini masyatakat malaysia di kejutkan dengan perceraian beliau.



Che ta berkata dalam hubungan suami isteri pasti ada pasang surutnya.Sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri.Saya redha andainya ditakdir kan saya berpisah dengan suami.Untuk mengetauhi lebih lanjut dari che ta saksikan video yang telah kami sediakan di bawah ini.
Sila tonton video:

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel