Zarina Anjoulie dan Fathia - Tolak Mentah -Mentah jemputan Meletop!!


Zarina Anjoulie Dan Fathia - Tolak Mentah-Mentah Jemputan MELETOP. Netizen: "apa masalah prempuan 2 org ni...dah tak laku lagi kah....mcam khilangan arah tujuan...muka mcam ????geli tengok.." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Sedikit info mengenai Meletop: Meletop merupakan satu rancangan TV di Malaysia. Rancangan TV ini lebih mengutamakan hiburan dan juga menyiarkan carta lagu, lagu terbaru, filem yang ditayangkan kebelakangan ini dan juga gosip antara artis bukan saja di dalam negara bahkan kadang-kadang juga di luar negara. Meletop ini dihoskan oleh Neelofa dan Nabil Ahmad.

Kebelakang ini, laman sosial media telah tersebar satu isu di mana Meletop ingin menjemput Zarina Anjoulie dan juga Fathia untuk mengadakan satu temubual dengan mereka, tapi akhirnya ditolak mentah-mentah oleh kedua-dua mereka. Tidak pasti apa yang sebenarnya berlaku, tetapi isu ini telah dibincangankan dengan hangat di kalangan netizen. Dalam video yang dipaparkan di bawah, juga telah menunjukkan temubual di antara mereka dengan pihak Meletop yang buat semua orang hairan.

Apa-apa pun, jom mari sama-sama kita tonton video di bawah untuk info yang lebih lanjut dan lengkap. Zarina Anjoulie Dan Fathia telah Tolak Mentah-Mentah Jemputan MELETOP!! Saksikan


Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel